O mnie

Moje zdjęcie
"Pisanie naszą pasją" to blog skupiający uczniów SP43 w Bytomiu. Spotykamy się regularnie we wtorki w sali nr 6 na 8 godzinie lekcyjnej - na zajęciach literackich, prowadzonych przez p. Ewę Świąc, Piszemy, czytamy, komentujemy - bardzo krytycznie;) Lubimy różnorodność - wiersze i opowiadania, humor i grozę. ZAPRASZAMY!

środa, 15 lutego 2017

Łupina







Nikola Domaniewska, 5b

Łupina

Zobaczyłam kasztana. Zdziwił mnie troszeczkę.Wyglądał jak stuletni kasztan.
A to była tylko osłona owocu. Na zewnątrz brązowa, z maleńkimi kolcami,
które łatwo można złamać. Miała pusty środek. Biało - jasnobrązowy.
Sama nie wiem, dlaczego mnie zdenerwowała.
W końcu wzięłam ją i zdeptałam.



Oliwia Niemczyk, 5b

Kasztan

Co ja widzę? Łupinkę po kasztanie.
Co mogą widzieć inni? Kasztana? Jeża...?
Jaki zapach czuję? Zapach lasu, grzybów.
Co mogą czuć inni? Zapach kory, ziemi, liści...?




Zuzanna Thiemel, 5b

Coś kłującego

Całe brązowe,
wiesz, co to jest?
Ma dużo kolców,
lecz to nie jeż.
Leży pod liśćmi,
a czasem nie.
Gdy to nadepniesz,
ukłuje cię!
Środek - tak samo -
brązowy też.
Czy już wiesz,
co to jest?





1 komentarz:

  1. Gratulacje - piękny pomysł, piękne dzieci i poezja, której nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń