O mnie

Moje zdjęcie
"Pisanie naszą pasją" to blog skupiający uczniów SP43 w Bytomiu. Spotykamy się regularnie we wtorki w sali nr 6 na 8 godzinie lekcyjnej - na zajęciach literackich, prowadzonych przez p. Ewę Świąc, Piszemy, czytamy, komentujemy - bardzo krytycznie;) Lubimy różnorodność - wiersze i opowiadania, humor i grozę. ZAPRASZAMY!

poniedziałek, 16 października 2017

O miłości








Julia Kołcz, kl. 6b

Niedoczekanie

Jak ci wytłumaczyć, że z każdą chwilą tęsknię bardziej.
Jak ci powiedzieć, że kocham cię bez granic.
Jak mam spokojnie spać, gdy w snach jesteś ty.
Jak mam funkcjonować, gdy ciebie brak.
To coś nad żołądkiem bije dla ciebie…
A przecież nie miałam się przyzwyczajać.
Zatem wróć! Pokaż, że to silniejsze, że to minie.
My nie miniemy…
My będziemy zawsze.
Tak mówiłeś, tego się trzymałam.
A teraz?
Niczego się nie trzymam.

                                                                                                                                                            


Natalia Koziorowska, kl. 6b

Warto 

Czasami mam już dosyć,
Odechciewa mi się żyć 
Ale wtedy sobie myślę, że warto.
Warto żyć dla tych, którzy o mnie walczą 
Dla tych, co lubią moje towarzystwo.
Dla osób, które chcą dla mnie jak najlepiej.
Dla osób, które mnie wspierają.
I najważniejsze: 
Dla osób, które szczerze mnie kochają. 




Julia Kołcz, kl. 6b

Powód

Czemu płaczę tak nagle?
Czemu myślę cały czas o jednym?
Czemu mam jedną wersję przyszłości w głowie?
Czemu ty nadajesz sens?
Czemu się tak szybko przyzwyczajam?
A przecież obiecałam sobie, że tak nie będzie.
Czemu przez ciebie łamię obietnicę? Swoje obietnice…
Dzięki tobie mam ochotę żyć.
Bo wiem, że mam dla kogo.
Dlaczego jesteś kilometry stąd?
Wiem, że w miłości wiek nie ma znaczenia.
Ale do każdej miłości trzeba dorosnąć.
Jesteś każdym powodem, mój drogi.

A ty, już dorosłeś?




Natalia Koziorowska, kl. 6b

Miłość

Mieszkasz na przeciw mojego domu. 
Chodzimy do tej samej klasy. 
Nasi rodzice są przyjaciółmi. 
Mój brat i twoja siostra są razem. 
Nasze psy mają wspólne młode. 
Lubimy te same lody. 
Jest tylko jeden problem...
TY MNIE NIE KOCHASZ.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz